GS Core avas iseteeninduskeskkonna

 

Alates 19. juunist saavad võlgade menetlemisega tegeleva GS Core kliendid hallata oma võlgnevusi just neile sobival ajal uues iseteeninduskeskkonnas.

GS Core tegevjuhi Sofia Kirsimaa sõnul annab iseteeninduskeskkonna loomine klientidele hea võimaluse tutvuda oma kohustustega, koostada maksegraafikuid ja teha tagasimakseid. “Kui siiani sai toiminguid teha ainult tööpäeviti ning ennekõike telefoni teel, siis nüüd saab klient seda teha kasvõi pühapäeva hilisõhtul,” kirjeldas Kirsimaa uue arenduse positiivseid külgi. Lisaks on iseteeninduses võimalik uuendada oma kontaktandmeid ja küsimuste tekkimisel suhelda GS Core’i esindajaga.

Iseteeninduskeskkond on loodud kõikidele nii GS Core enda klientidele kui ka neile, kelle võlad on ettevõte ise ostnud. “Läti ja Leedu sõsarettevõtete näitel on portaali käivitamine toonud kaasa võlgnevuste parema laekumise esmalt just nendelt klientidelt, kellega suhtlemine telefoni teel on osutunud keeruliseks,” kirjeldas Kirsimaa iseteeninduse kogemust naaberriikidest ja lisas, et mõni aeg tagasi Lätis avatud iseteeninduskeskkonda kasutab tänaseks regulaarselt juba ligikaudu kümnendik kõigist klientidest.

GS Core tegeleb inkassoteenuse pakkumisega, võlaportfellide ostmisega ja võlgade sissenõudmisega nii kohtuvälisel kui kohtulikul teel. Peamiselt omandatakse energeetika-, finants- ja telekommunikatsiooni ettevõtete bilanssi kogunenud võlgnike kohustusi. GS Core kuulub Rootsi finantsgrupile Marginalen AB, mis on oma Eestis, Leedus ja Lätis asuvate tütarettevõtetega üks juhtivatest teenusepakkujatest kogu Baltikumis.

 

Lisainfo:
Sofia Kirsimaa
GS Core tegevjuht
[email protected]