OÜ GS Core eesmärgiks kaebuste menetlemisel on:
- Klientide kaebuste kiire läbivaatamine ja lahendamise tagamine;
- Klientide rahulolu tõstmine ning teenuse osutamise kvaliteedi parendamine.
Kaebuste esitamine ja läbivaatamine on Klientidele tasuta.
Kaebuse esitamise õigus on ainult Klientidel, nende volitatud või seaduslikel esindajatel. Kliendi ja tema esindaja isikusamasus ja esindusõigus tuvastatakse Kaebuse menetlemise raames.
OÜ GS Core aktsepteerib kaebusi eesti keeles.
OÜ GS Core´ile saab kaebusi esitada nii kirjalikult kui suuliselt.
Kirjaliku kaebuse võib saata:
- tavalise postiga, aadressile Jõe 2a Tallinn 10151
- e-posti teel, [email protected]
- kasutades Kodulehel kättesaadavaks tehtud kontaktvormi
Kirjalikus kaebuses tuleb kindlasti välja tuua järgnev info:
- Kliendi (või tema esindaja) ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed;
- kaebuse aluseks olevad asjaolud (sh, kui relevantne, asjakohane leping);
- kaebuse põhjendused;
- eelistatud lahendus;
- lisainformatsioon ja dokumendid, mida kaebaja peab vajalikuks esitada
Kirjaliku kaebusega tutvutakse ja kättesaamist kinnitatakse Kliendile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 1 tööpäeva jooksul kaebuse kättesaamisest;
Kliendi kaebusele vastatakse mitte hiljem kui:
- 15 kalendripäeva jooksul füüsilise isiku puhul
- 30 kalendripäeva jooksul juriidilise isiku puhul.
Suulise kaebuse puhul püüab OÜ GS Core kaebuse lahendada koheselt. Kui see ei ole võimalik, annab OÜ GS Core suulise vestluse käigus Kaebuse esitajale teada, et kaebust menetletakse edasi vastavalt kirjaliku kaebuse lahendamise protseduurile ning täpsustab Kaebuse esitaja kontaktandmed, kuhu kirjalik vastus edastada.
Kui OÜ-st GS Core mitteolenevatel põhjustel ei ole võimalik kaebusele sisuliselt vastata eeltoodud tähtaegadel, saadetakse Kliendile viivituseta emaili või posti teel kiri, milles sisulise vastuse viibimist põhjendatakse ja teavitatakse Kaebuse esitajat eeldatavast vastamistähtajast, mis ei ole pikem kui 49 päeva kaebuse esitamisest.
Kui Kaebus on põhjendatud, taastab OÜ GS Core viivituseta Kaebuse esitaja rikutud õigused või pakub muu lahenduse. Kaebuse osaliselt või täielikult rahuldamata jätmise korral selgitab OÜ GS Core Kaebuse esitajale oma otsuse põhjuseid ja asjaolusid.
Kaebuse esitaja poolt esitatud isikuandmeid ja muud teavet kasutatakse ja töödeldakse kooskõlas andmekaitsealaste seaduste ja muude õiguslike nõuetega.
Kaebuse esitajal on õigus pöörduda sõltumatu hinnangu saamiseks ja vaidluse lahendamiseks järgmiste järelevalveasutuste, kohtueelsete institutsioonide või kohtu poole:
- Finantsinspektsioon (aadress Sakala 4, 15030 Tallinn, e-post [email protected], tel 6 680 500, www.fi.ee);
- Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (aadress Endla 10a, 10122 Tallinn, e-post: [email protected], tel 620 1707, Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti iseteeninduskeskkond);
- Andmekaitseinspektsioon (aadress Tatari 39, Tallinn 10134, e-posti aadress: [email protected], tel 627 4135, www.aki.ee);
- Eesti Vabariigi kohtud (www.kohus.ee).